luni, 1 octombrie 2018

Interfata logan

Interfata logan

Schimb culoare bord BMW E4 LOGAN , Diagnoza Specializata BMW. Servicii Auto - Transporturi Servicii Auto. Tester diagnoza auto CAN. Cumpara acum, 1 sigur prin Garantia de Livrare. Am testat pe un logan , binenteles ca alta problema.


Interfata logan

Atât conectorul ( interfața cu echipamentul de diagnosticare) cât și protocolul de comunicație. Interfata logan de vânzare la cel mai bun preț în Bazarul 4Tuning. Vreau sa o cumpar,dar sa stiu daca . TESTER MODIFICARE KILOMETRAJ DACIA LOGAN. Compatibila cu autovehiculele care . Spune-le si prietenilor tai despre noi! Adresa website unde puteti . Se poate rest sau schimba parametri la logan 1. Conectarea la masina mea (Ford Focus benzina) s-a facut destul de usor, fiind recunoscuti majoritatea parametrilor suportati de interfata.


Mi-am intregit colectia de autoturisme Dacia LOGAN cu inca trei modele. Astfel in acest moment parcul auto 1/contine vehicule. Landi Renzo, Bigas, KME, OMVL, Romano, Zavoli, port USB, chip FTDI.


Interfata logan

Vand turbina logan vand turbosuflanta logan vand turbocompresor logan avem orice piesa pe stoc toate piesele sunt verificate si. Specificatii Tehnice Adaptor comenzi volan ce permite conectarea unui player auto aftermarket la comenzile volan de fabrica ale masinii, interfata dedicata . Vino la service auto kpentru o diagnoza auto completa. Diag port si selectati portul pe care doriti sa functioneze interfata dvs.


Diagnosticați-vă mașina, folosind Android Smartphone și descoperiți din ce cauză este aprins martorul luminos pentru motor. Samsung – mereu am avut o “problemă” cu interfața lor Android (TouchWiz) și mereu le-am evitat. Acum zile - “Alfista” promite o interfață care să asigure cele mai noi informații despre brandul italian și, cel mai important, va oferi detalii despre . Logan Renault – DDT20!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare