miercuri, 29 aprilie 2020

Curatare injectoare benzina forum

Cum imi dau seama ca injectoarele necesita curatarea si eventul va rog sa-mi recomandati metoda prin care pot face treaba asta si ceva . Motoare pe benzina postări feb. Probleme injectie dupa ce mi-au curatat injectoarele. Mai multe rezultate de la vwforum.


Cum se curata injectoarele acasa?

Curatare INJECTOARE, Oare merita ? Eu am alimentat de la Petrom si pana acasa dupa cativa km a inceput sa trepideze k dracu. DaciaClub - Forum Dacia de postări nov. Am inteles ca daca vrei sa dea rezultate solutia de curatat trebuie sa bagi debit mare de benzina prin injectoare adica sa turezi motorul k lumea, altfel nu are . Pentru diesel nu am folosit dar am pus Liqui Moly pentru benzina si se simte. Ingrijire si Intretinere.


A doua zi motorul nu se mai accelera asa ca m-am intors pasager am muncit doua zile: golire rezervor, schimbat filtre, demontat si curatat injectoare , spalare . Operatiunea am facut-o cu un spray de curatat carburatorul ,acum nu mai.

Avantajele curatarii injectoarelor cu ultrasunete. Recomandat pentru toate sistemele de injectie pe benzina cum ar fi: K, KE si L-Jetronic. Ma tot bate gandul sa curat injectoarele, de ceva vreme incoa.


Sa aveti niste carpe ca va curge benzina din rampa si putin din furtune. Se baga apoi solutie concentrata de curatat injectoare cu ajutorul . Am auzit vorbindu-se de solutii de curatat injectoare. Va rog sa-mi spune-ti ce ati folo. Credeti ca merita folosirea unor astfel de aditivi pentru un motor care nu are nici o problema ? Ar putea face mai mult rau decat bine adaugarea . E bine sa bag aditivi de curatat injectoarele in rezervor? In linkul tau se vorbeste de injectoarele pe benzina.


Bai fratilor, nu mai poate nimeni sa puna o intrebare pe forumul asta . Dar daca nu ai pus de la inceput de cand ai luato ar fi bine sa nu incepi de acum pentru ca in rezervor jos de tot au ramas mizeri de la benzina. PD nu prea ai unde sa le duci la curatat pe banc - cum se curata cele pt motoarele pe benzina - in baie cu . Stie cineva, si a realizat pana acum, o curatare a injectoarelor ? Din cite stiam eu doar injectoarele pe benzina se curata cu ultrasunete.

Raport curatare injectoare benzina cu ultrasunete:. Eu folosesc aditiv pentru curatarea injectoarelor , la ambele masini. Page 1) - Instalatii GPL - Benzina - GPL Forum - Nordservice - Cu si despre instalatii GPL.


Cineva spunea cu ceva timp pe forum ca “cel mai rau lucru pe care i-l poti face unui motor. Sambata am facut plinul si i-am bagat aditivul de curatat injectoare , samd special conceput pentru motoarele Mitsubishi pe benzina. Este vorba de un aditiv pentru benzină care, scrie pe ambalaj, ar lubrifia capul. Am întrat și pe forum Mercedes din Germania și tehnicienii . Cred cã ar fi util ca dacã existã pe forum colegi care au folosit așa ceva sã.


Mai demult in locul aditivilor de motorina se baga 1l benzina la 10l . Depunerile de pe injectoare si filtre de aer pot fi cauzele consumului. De exemplu, injectoare infundate, filtre de particule infundate si tot felul de. Aditivul de benzină Liqui Moly Petrol este o combinaţie modernă de substanţe active fără conţinut de cenuşă, cu proprietăţi de curăţare , dispersie şi protecţie a. Am folosit aditivul de benzina Megalene Plus si acum motorul merge mai.


Probabil s-au curatat injectoarele si supapele de depuneri. Mai tirziu am citit pe forumuri cum isi bat unii joc de marca aceasta (castrol) si se . M-am gandit sa fac un topic despre cum am curatat eu injectoare la motorul de 4. Alte cauze similare ar putea fi: filtru de benzina infundat, catalizator infundat,. Curăţă întregul sistem de alimentare şi pereţii greu accesibili din partea superioară a cilindrilor. Dacă pui din greşeală motorină în loc de benzină în rezervorul unei maşini cu. Eu am gasit un tip de Ford Forum , pasionat de masina lui si detinator de scule de citire.


O altă cauză este aceea că elementele solide din benzină rămân pe. Dupa interventia asupra injectoarelor ( curatare cu ultrasunete). Rateurile pot fi de asemenea cauzate de injectoare defecte sau murdare.


Ai pus benzină într-un motor diesel, sau motorină într-un motor pe benzină ? Inainte sa comentati intra-ti putin pe forumul VW si vedeti acolo ce bun e. Dupa ce-au curatat injectoarele a venit nea mecanicu special la . Despre al doilea service stiu doar de pe forumul opel ca a fost . Singura varianta de curatat injectoare este curatarea cu ultrasunete. Suzuki este sensibil la rezervo? Solutie curatat universal ZOLL.


Am curatat senzorii, am verificat sigurantele , dar nimic. Benzină - cilindri - KMotor pe Scribd adalah situs bacaan dan penerbitan sosial .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare