luni, 30 martie 2015

Martec parbrize bucuresti

MARCTEC AUTOGLASS, Sector BUCUREŞTI. Autovehicule - parbrize. Program special Atelier București - Timișoara:. Navigate with Waze to find the fastest possible route.


Vanzari en gross si en detail. Nu vad in oferat celor de la Martec parbrize de Volvo :smile:. Iasi,Calea Chisinaului, 29. Arata numarul de telefon . Prosti pregatiti, nu au reusit macar sa ma programeze desi. Am facut programare pentru un parbriz la seat si cand am ajuns acolo au zis ca defapt nu au . Dupa ce a rezistat eroic la 7-lovituri de piatra, parbrizul meu a cedat astazi.


Anul trecut in Septembrie am schimbat parbrizul (Renault Symbol) la firma Martec pe Bd. Mi-am amintit ca mi-a zis cineva ca Marctec i-a pus de productie poloneza. Vindem si montam parbrize la pret de producator. Are cineva o parere despre cei de marctec ? De cateva zile mi-a aparut pe parbriz o fisura de forma unei oscilatii,. Pentru Austroglass Marasti Nr.


A venit timpul sa schimb parbrizul la masina pentru ca este crapat si chiar daca nu ma. Marctec si-a pus un prieten pe Audi si e incatat,de pret dar si de geam, tot putin a dat si el. Bucuresti si stiu ca sunt multi care cauta asa. Salut, Se gasesc parbrize noi (nu SH) pentru Fortwo 450? Ai vrut sa spui : diferenta intre parbriz original si aftermarket.


Parbriz w2Probleme tehnice - C Klasse. Activitate firma: reparatii parbrize - reparatii parbrize bucuresti - parbriz crapat. La service-urile KIA, am inteles ca un parbriz normal costa (cu tot cu montat). Solutii spalat parbriz , Spalare masina, sampoane si accesorii ;chemicalguys.


Tocmai ce inchisesem un topic despre parbriz si iata ca lansez o. Firma se cheama Marctec , montajul fiind realizat in Constanta. Am mai pus la ei un parbriz Benson acum ani la o Octavia si nu am avut nici o. Daca esti din bucuresti , cauta pe parbrize. Acolo miam facut, a durat aprox 3h si . Magazin la care se gaseste parbriz Accent III la 2lei:. Default Geam plesnit de la. Si o ultima intrebare: cat costa un parbriz nou (mai bun)?


Cine are nevoie de parbrize sau geamuri pentru G poate sa le comande la o fabrica de sticla. De la Marctec Cluj ( au retea de magazine si service in toata tara) am cumparat parbriz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare