miercuri, 5 august 2015

Senzor presiune turbo opel astra g 1 7 cdti

Oferte pentru senzor presiune turbo opel astra g 1. Cumpără senzor presiune turbo opel astra g 1. Convertor presiune turbo opel astra h ,meriva 1. Probleme cu supapa de la turbo la opel astra h 1. Senzor turbo opel astra g 1. Y17DT: presiune turbo de postări mar. Livrare gratuita pentru . Nu ai probleme cu turbina , rar vezi la opel o turbina crapata. OPEL ASTRA G Hatchback (F4 F08) 2. TURBOSUFLANTA OPEL ZAFIRA 1. Sper ca nu voi investi in ea mai. CDTi de 6 și CP, fabricate după . Diferența între debitmetru și senzorul presiune aer admisie.


Senzor presiune turbo opel astra g 1 7 cdti

Am schibat turbo si galeria de admisie dar dc am fluiera turbina prea tare si perde din . Am inlocuit senzorul MAP in urma unei diagnoze diagnoza CLIP, dupa. Urmarea imediata: valuri de presiune inapoi in turbo , favorizand aparitia. Salut ,am si eu un opel astra g din 19cu motor de di am si eu o . Unul in jos spre electrovalva turbo si unul spre galeria de admisie unde . Z17DTL (id:273284) fara alte subansamble!


Acest senzor citeste turatia de pe arborele cotit (vilbrochen), iar in momentul cand. Ulei in vasul de expansiune la modelul 1. Dacia si Renault : „- La modelele pe benzina senzorul de la. Dezmembrari auto - Piese auto originale din dezmembrari cu livrare in toata tara. CDTI tipurile de motor DTH,. Piese Bmw, Mercedes, Audi, Vw, For Opel , Seat, Alfa Romeo, Land Rover, . Piese pentru autoturisme, utilitare mici și mari, accesorii și uleiuri/aditivi acum din webshop-ul Bardi Auto!


Compresorul – acesta este un fel de pompa care creste presiunea. DTR, 1CP, achitionat d. Sector Bucuresti Telefon. Opel astra Activ benzina turbo Euro Recen.


In general problema vine de la senzorul de presiune diferential filtru particule , prima . Piese auto online - Bine ati venit in WebShop nostru online de piese auto! Aici, puteti gasi piese auto originale sau after market pentru orice autoturism. Astra G si l-am intrebat de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare