miercuri, 2 decembrie 2015

Senzor pompa injectie

Piese - Accesorii Autoturisme. Auto, moto si ambarcatiuni Vehicule pentru dezmembrare. Cumpără senzor pompa injectie de la unul din magazinele noastre. DTI ISUZU 55KW 75CP Aplicatie Marca:OPEL Model:ASTRA G KOMBI (F35_) Tip:1. Cu acesta informație calculatorul de injecție ajustează timpul de deschidere al.


Senzor pompa injectie

Livrarea se poate face si prin curier. Da, aceea este o electrovalva avans,si ea regleaza avansul,asta e . Piesa provenita din dezmembrari camioan. Mi-au aparut erori la axul cu came( senzorul ),presiune prea mare pe injector la turatii mari.


ALH-ul, nu are acest senzor , din cate am vazut eu, pe la motor. In schimb are altul in capacul de la pompa de injectie. Electrovalva pompa injectie - motoare 1. Magazin piese auto online. Conector maro, oval, cu . ABS- ul un senzor de la combusrtibil, unu senzor de la suport motor.


Senzor pompa injectie

Două tipuri de pompe diesel controlate electronic oferă o metodă de injecţie. Atentie, pompa are nevoie de bucati, nu are un singur senzor. Pompa injectie combustibil, pompa.


Agregate angrenate: agregat antrenat: pompa injectie. Am,avut aceeasi problema, pana la urma a fost senzorul de pe. Senzorul de inalta presiune din rampa de injectie sau regulatorul de presiune de pe pompa de inalte? Sunt doua lucruri total diferite. Când mi-am revenit, lui Asher i se făcuse o injecție cu penicilină,.


Regulator presiune Opel Astra G Y17DT DENSO. Reparatii pompe injectie electronice Delphi: Dacia Papuc 1. vanzare pompe reconditionate. Ideea de bază a sistemului este ca realizarea presiunii de injecție să se.


Firmele Bosch și Denso au construit pompe de alimentare care pot realiza . Verificati circuitul de alimentare (conducte, sorb, pompa ). Inlocuiti senzorul de presiune. O problema comuna la TDCi-uri este senzorul de pozitie de la axul cu . Este in Hungary un service care repara pompa de injectie dar e in jur de . E posibil sa nu vina curent la mufa de la senzorul de turatie? Am pus si testerul si mi.


Senzor presiune combustibil pe rampa de inalta presiune. Unde se afla pompa de motorina in sau linga rezervor, dar filtru de motorina ? Regenerare filtru de particule. Rampa (1) este prevăzută de asemenea cu un senzor de presiune (3) . Puteti plati in rate fara dobanda.


Consultanta gratuita, factura si garantie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare