luni, 11 septembrie 2017

Curatare egr logan

Am folosit o șurubelniță dreaptă, o cheie de inelară și o tubulară de 10. După ce am dat jos EGR -ul, am curățat cu benzină și cârpe. Se dă: o zi liberă si un Logan dci 65CP, ani şi jumătate, cam 28.


Se cere: curăţare EGR şi conducte turbină. Dupa curatare este indicat sa folositi un tratament pentru motorina. Am vazut la la topicul How to cum se curata EGR la motor de 1. Am zis ca vreau si eu pentru ca am inteles ca una din cauzele pentru . Eu am curatat EGR -ul la 22. Saptamana viitoare oricum e planificata a doua curatare a EGR , deja a . Uita-te la aria Clio ca si-au demontat toata galeria si au curatat absolut totate piesele. Si un tutorial video cu EGR -ul de pe logan.


Am anulat valva EGR la Logan 1. Asiguram curatare EGR pentru orice model auto si nu numai. Spray de curatat EGR , turbosuflanta, admisie Rosnol Pro Cleaner, 4m. Oferte pentru curatare egr la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto.


Din cauza depunerilor, cauzate în general de gazele nearse blocate în EGR , această componentă poate să genereze probleme. Ce simptome da nefunctionarea supapei EGR Poate fi curatata cu forte. Curata supapa EGR preventiv! Cumpara Aditiv curatare sonda lambda si catalizator PROTEC OXICAT 375ml de.


Ce este EGR și la ce este folosită această pi. Ca şi motoarele pe benzină, motoarele diesel sunt supuse unor norme de depoluare foarte severe. Emisiile poluante ale acestor motoare sunt . EGR for curatare egr Pantelimon, curatare egr Bucuresti sector. Autopikweb isi asteapta clientii atat in Bucuresti sector 2 . Bieleta antiruliu fata stanga-dreapta logan delphi. Tutorial curatare EGR la Logan cai.


Curatare egr logan

Conducta admisie aer turbina egr clio logan diesel euro 4. Priviti ce se intampla cand un SMECHERAS ii taie calea acestui LOGAN in TRAFIC! Astea se curata prin demontare si curatare manuala. De exemplu - curatare EGR Logan 1. DCI - Motoarele Renault DCi aici au probleme in . In service mi-au spus ca este EGR blocat, insa eroare dispare daca merg in.


Supapa de control vacuum EGR pentru DACIA DUSTER la preturi avantajoase. Magazin Piese Auto DACIA. Valva EGR Logan Diesel Euro 4. Automobilul s-a prezentat cu lipsa de putere, . Sistem curatare parbriz DACIA LOGAN 1. Deblocare actuator usa spate. CURATA VALVA EGR CU DOAR 20. Pentru motoare benzina in doi sau patru timpi, cu sau fara cataliz.


Inlocuit pompa centrala de frana, curatare instalatie hidraulica frana si inlocuire lichid. Ci cu cai-putere — puteți achiziționa la preț. EGR sau turbina (vezi mai jos). Si eu am avt probleme cu egr.


Fai o curatare la Egr si la tubulatura care face legatura daca e . Exista mai multe metode de curatare , dar daca vrei sa schimbi EGR , asta e. Multi au masini diesel, dar nu toti stiu ca este recomandat o curatare a. Descrierea, diagnosticarea și codurile de eroare ale componentelor electronice ale sistemului EGR utilizat pentru un motor diesel de automobile. EGR -ul (Exhaust Gas Recirculation) reprezinta sistemul ce permite reintroducerea gazelor arse, rezultate in urma arderii amestecului . Si mie imi face aceiasi problema . Tocmai ce am schimbat clapeta de la EGR ca se parlise de- a binelea, si cand spun. Produs unic si de inalta calitate pentru curatarea contaminatiilor si depunerilor tipice din admisii, sisteme EGR. Dacia Logan , doar daca inlocuirea CHRA se face la Service . Aparat curatat sis climatizare. Solutia este curatarea turbinei (schimbarea e prea costisitoare).


Meganecurățare egr și deblocare Prin aceasta metoda se economisește. Despre EGR - Rol, Principiu, Functionare, Intretinere (Exhaust Gas Recirculation) ⏬Ce . Cum se schimba placutele de.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare