vineri, 9 noiembrie 2018

Itp bucuresti sambata

Itp bucuresti sambata

Asiguram montaj si reparatii parbrize auto pentru toate tipurile de autoturisme. aer conditionat , service roti sau reparatii auto de . Pret igienizare aer conditionat , service si incarcare freon. Bosch Car Service – consiliere profesionistă, lucrări de reparaţii şi întreţinere cu produse. Sistemul electronic; Inspecție; Lumini; Anvelope; Sisteme mecanice; AC. Am si eu o problema la compresorul AC de la Scenic din 20este identic. Il cheama ninel, sta in plopeni, pe langa ploiesti , daca stai in zona ajungi repede.


Itp bucuresti sambata

Nu am completat cu freon si am mers majoritatea timpului cu clima pe auto. Probleme frecvente, utilizare si reparatii Megane Megane II . Uneori, pentru un motiv foarte simplu, aparatul de aer conditionat nu. Reparatii masini spalat rufe. Erdo Service, pentru serviciile de reparatii , intretinere si montaj, va pune la dispozitie o echipa.


Bine ai venit la Depanero, atelierul de reparatii profesioniste si rapide! Strutii monteaza aparate de aer conditionat. Super oferta sudura aluminiu la cele mai mici preturi. Email:edicomautoservice97@. MECANICA -DIAGNOZA -GEOMETRIE ROTI - REPARATII A. MONTAJ GRATUIT LA : - ANVELOPE - ULEI - FILTRE.


Eu luna trecuta mi-am incarcat instalatia de AC. Vad ca la aproximativ o luna de la incarcare baga rece. Stie cineva ce temperatura trebuie sa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare