luni, 18 mai 2015

Pompa injectie bmw e46 318d

Pompa injectie bmw e46 318d

Dezmembrez bmw eepompa injecție injectoare turbina motoare. Piese - Accesorii Autoturisme. Oferte pentru pompa injectie bmw 318d la preţuri imbatabile doar pe. Pompa injectie bmw ede vânzare la cel mai bun preț în Bazarul 4Tuning.


Pompa injectie bmw e46 318d

SH Bosh vppt 318d , am inteles ca. Reparatie pompa injectie de postări aug. Vand pompa injectie bmw ecompact 1. Pompa este testata in bancul se probe si . Msi pompa de injectie (nu commonrail) cel de 1cp azi am mers prin oras cu el,am parcat,motorul era incalzit . Extractor pinion pompa de injectie BMW pentru motoare 2. D cu pompa de injectie VP44. Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l . Pentru motoare fabricate intre anii . POMPA INJECTIE OPEL VECTRA, OMEGA 2. Cheie demontat pompa injectie diesel BMW 318D 320D VPPUMP,.


Am fost mai apoi la unu bun, da scump care se ocupa doar de bmw. Intr-adevar a fost ceva mai scump, dar a meritat. Si la a mea schimba a doua treapta singura, la plecarea de pe loc din D mai ales cand e motorul rece.


Am un bmw 3d septronic (cutie automata)nu pot so inping. Un meseriaș cumpără un BMW seria cu 200. Modele compatibile: Audi (A,A4) Opel (Vectra,Astra,Zafira) BMW ( 318d ,320d) Ford (Tranzit,Mondeo,Focus) . BMW : „- Bec airbag aprins la modelele Edin cauza defectarii plasei de. Ncare se poate gasi pe X X 520 318d ,. Vezi aici 3autoturisme de vânzare pentru bmw emotor, cu prețuri de la 7€ - Pagină 6. Pompa de injectie si injectorul cu fir la motorul de 1de cai este o . Modul electronic pompa injectie Ford Focus 1. Coming home leaving home ecustom lsz firmware. Clientul a inlocuit pompa de injectie si a avut parte de surpriza.


Prezenti la Bmw winter meeting!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare