vineri, 16 octombrie 2015

Caseta servodirectie ford ka

Caseta directie Ford KA cu servodirectie. Piese - Accesorii Autoturisme. Poti plati in rate fara dobanda. Din pacate caseta mea a inceput sa dea semne de oboseala cronica.


Am un prieten cu un ford ka tot asa cu probleme la directive si a . Am un ford adus din germania, iar nivelul la lichidul de servodirectie e. Pompa servodirectie FORD STREET KA Categoria: Anexe motor De vanzare piese FORD STREET KA, 1. JJB la cele mai mici preturi! Auto Efect va ofera reparatii casete directie, reparatii pompe servodirectie , reconditionare casete servodirectie , reparatii pompe hidraulice,. Oferte produse si servicii: caseta servo directie ford. Producatori, distribuitori, furnizori - caseta directie Servo ford ka (rb_), Amorti. ATENTIE simeringurile ptr servodirectie difera de cele obisnuite!


Salut Dupa cum a spus si in titlu, problema generala e ca pierde uleiul de servodirectie. Aveti idee de un pot cumpara semering, o-ringuri si . Uleiul sistemului de servodirectie nu face exceptie! REPARARE CASETE SERVODIRECTIE. S-a uzat un simering de la caseta de directie si ai pierdut uleiul de servodirectie. Completeaza cu ulei in vasul care s-a golit.


Caseta servodirectie ford ka

Ford Ka dotat cu servo directie si aer conditionat ! Bună am și eu o problema gravă am un ford ka din 201. Chrom baghete prag fata capitel levier schimbator piele caseta servodirectie electric cf. Reparatii casete servodirectie - Pagina 22. Ford ka -AN-2011-EDITIE LIMITATA-. Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi, Livrare in Tara ore.


Cumpara Aditiv evitare pierdere ulei servodirectie Liqui Moly, ml de la eMAG! L-am pus intr-o caseta de directie de Ford Mondeo 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare