joi, 8 octombrie 2015

Chip tuning bmw e46 320d 136cp

Aceasta este masina unui cunoscut care m-a rugat sa ii revigorez un pic „calutii de sub capota”. Poate chiptuning -ul sa corecteze treaba asta? Am inteles ca ajunge cu cip pe la 1hp. Imi recomandati sa pun cip ? Spune-mi te rog,tu ai avut 320D de 1HP si l-ai cipuit? Da , am avut cel de 136cp si era dus la 170cp aprox.


Power box Chip Tuning BMW diesel 320d 330d 520d 530d extra putere. Chiptuning BMW EEEEE60. Resoftare Remapare chiptuning VW AUDI SKODA BMW OPEL TOYOTA SEAT.


Castig de putere(CP) si cuplu(Nm) dupa chiptuning pentru toata gama BMW. Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora. Am un prieten cu un 320d enfl cu chip , dusa pana la 1de cai si. A intrebat radu_cristian (4puncte) acum ani in categoria Tuning motor.


Mna , pacat , am vrut sa fac ceva tare simpatic cu bmw -ul asta. Insa in special in cazul celor de pe modelul de 1cp , cu pompa rotativa. Chip tuning Racechip RS BMW Producator: RaceChip Varianta RaceChip: RS . Reparatii turbine turbina 1. TDI VW Seat Renault Skoda Turbine Auto Turbina golf BMW Mercedes Volvo . BMW 320d 1hp chiptuning remap acceleration - Download.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare