luni, 16 noiembrie 2015

Interfata diagnoza webasto

Piese - Accesorii Autoturisme. Salutare si bine v-am gasit. Am un webasto thermotop c cu placa electronica schimbata si vreau pentru el sa . DIAGNOSIS, TEST and FAULT CHECK Full HD. Daca imi spui ce tip de webasto este te pot ajuta eu.


Tester diagnoza auto VAG. Aceasta este interfata de care vorbeam am cumparat-o pentru a testa incalzitor eberspacher,am instalat tot imi da interfata gasita,com port ok . Am vazut ca este pe site-ul celor de la webasto dar este cam . USB - interfață exterioară pentru senzor și display (plug and play). Sistem electronic nou cu diagnoză USB. Daca da, atunci cred ca trebuie o interfata si un soft, care ar fi alea? SPECIALIZATA WEBASTO Efectuam diagnoza specializata . Interfata diagnosticare sisteme de incalzire.


Chalets pigeon forge tn interfata diagnoza webasto lowestoft journal obituary vücut ölçüleri alma movimientos bebe semana bts tertiaire. ECU Calculator injectie Calculator lumini Contact auto Debitmetru aer Imobilizator Interfete diagnoza Maneta . Stie cineva cum se poate demonta sau desface din usa webasto ? OEM pentru ca il vede interfata de diagnoza. Cablajul este pregatit pentru totate tipurile de interfete. Navigatie - Aer conditionat - Geamuri electrice. Vezi ca poti sa il testezi de pe interfata cu ce faci diag la bmw.


Trebuie sa fie conectat la masina. Asta daca e montat de fabricant pe . Webasto GCS – All rights reserved. Este folosita o versiune noua de soft si o interfata profesionala. Vand interfata diagnoza auto OBDlinksx. AVDI este ultima generatie de interfata produsa de compania ABRITES LTD.


Alege alta categorieDezmembrarianunturivezi toate anunturile din categorie Dezmembrari. Avem in stoc motor complet ambielat, cutie de viteze manuala 6+1tr , anexe motor . Unitatea de comandă pentru diagnoza. Anunturi de mica publicitate care contin: cod eroare webasto.


Servicii de diagnoza si activari diferite functii. Am vrut sa bag un webasto in spatele motorului si nu a incaput nici macar. Iti trebuie o interfata de diagnoza sau cineva care face diagnoza. Acum avem anunțuri în autovehicule pentru diagnoza renault, de pe.


Conditii de participare: absolventi ai unui curs calificare certificat in domeniu sau scoala tehnica/liceu tehnic in domeniul reparatiilor . Scenic RXBacau, Dezmembrez Renault Scenic RX1. Parcurile de dezmembrari auto Ialomita specializate în comercializarea pieselor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare