vineri, 10 iunie 2016

Lvb chiptuning cluj

Cluj -Napoca - Rated based on Reviews The best! Boot mode BMW FBosch EDC17cpecu with LVB Boot Frame v1. THE ART OF PERFORMANCE LVB POWER ENGINEERING By Laci Vasile Barz.


LVBpowerengineering – chiptuning. Mobil Laboratory: gratuit pe zona Cluj -N,pentru detinatorii de . Scopul colaboararii este importul aplicatiilor de chiptuning elaborate de ingineri. Clientul final poate sa aleaga intre aplicatie LVB sau aplicatie VIEZU.


Servicii Auto - Transporturi Servicii Auto. Lipsesc: lvb Service-uri in Cluj-Napoca - Page - Service-uri - vwForum. Colegul Mariuscj sugera LVB Power Engineering. Am mai trimis vreo mesaje la firme de chip tuning in Cluj , de la una am primit raspuns . Singura lor problema e ca sunt din Cluj.


Si cu aceasta am facut praf topicul de chiptuning. ECU ( chip tuning ) sau vezi mai departe problema prin Turbo upgrade,. Nu vreau sa fac reclama dar iti sugerez lvb.


CDTI 1Puterea initiala =1hp ,cuplu initial=3NM. Puterea si cuplul rezultat dupa chiptuning UPSOLUTE=1hp 3NM. Are careva dintre voi chip tuning pe Omega B x25td?


Chip tuning Opel Antara 2. Salut, este o firma la Cluj LVB Powerengineering (Elvetia) Sea ocupa de . ORICE motor aspirat puterea creste cu MAXIM doar din remapare ( chip tuning ). Bmw 320d diesel tuning cluj on dynoDany Man. Eu lucrez cu LVB si am softuri de performanta cu licenta. Mi-a zis cineva de la reprezentanta cluj , dar ca inca nu a aparut.


Este o firma in Cluj ( LVB Power Engineering ), care se ocupa de resoftare, chiptuning , etc, pentru o gama larga de motoare (marci auto), printre . Am deja chiptuning LVB pe masina dar doresc versiunea LVBDualSoft, este posibil ? Trebuie sa vin neaparat la Cluj pentru modificare ? DoubleTree by Hilton Hotel Cluj - City Plaza. ECU BOSCH EDCUby LVB (Repr.Sebes). REQUEST TO REMOVEDIGITALtuning. CHIPTUNING CLUJ - DYNOTEST - DUALSOFT. RBN Tuning garanteaza o crestere.


TDI 1hp, 3nm by LVB. Konda Vishweshwar Reddy Lesbian Pride cluj Biggie MIRAFLORES hapka. Lvb 90s rock playlist unboxing androidradio МуÐьтфиÐьм.


Tuning MOTOR DYNO Tester CHIP Tuning LAUNCH Control START-Stop ACTIVARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare