miercuri, 4 octombrie 2017

Nuante albastru vopsea auto

Sonax Smoke-Ex - Spray Odorizant Auto. Nextzett Solutie Curatare A/C Klima Cleaner, 100ml. ROMTEC AUSTRIA fabrica si comercializeaza lichide pentru intretinere auto , aerosoli, produse siliconice tehnice si vopsele in dispersie . Am inteles cum se face cu spayurile de curatare , ca se da pe recirculare,. Am luat un spray spuma, am citit ca trebuie dat in cutia ac -ului si pe tubulatura. Am descoperit asta cu fostul meu instructor auto care mi-a dat jos . Spray Curatare Aer Conditionat Auto cu Spuma Activa - curata si dezinfecteaza instalatia de aer conditionat - cu furtun pentru injectarea in conductele de aer . Spray curatare aer conditionat (AirCo 506).


Nuante albastru vopsea auto

Curata si dezinfecteaza dispozitivele de Aer Conditionat. Pentru aplicatii casnice si auto. Adăugați la lista de preferințe Adaugă la lista de comparaţie . Comanda accesorii auto la cel mai mic pret din piata. Recomandări de spray -uri pentru curățarea aerului condiționat.


Se poate folosi și pentru filtrele aerului condiționat auto. Am cumparat din comert un spray ce ar trebui sa distruga legionella - bacteria ce se formeaza. Thread: Igienizare instalatie aer conditionat.


Mega Auto (dealerul Toyota)? Utilizarea unui spray de curatare aer conditionat auto este relativ simpla, trebuie sa urmariti indicatiile oferite de producator care in mare parte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare