vineri, 8 aprilie 2016

Xado pareri

Dar ar fi interesant sa aflam pareri (bune sau rele) de la cei care l-au. Z18XE: Decocsare segmenti fara desfacere motor. Ce marca de ulei e mai bun? XADo-aditiv minune sau nimic nou? Da-mi mai multe detalii despre XADO.


Am auzit multe pareri despre uleiul si tratamentele producatorului astuia. Chiar si cei de la serviceul meu . Ce parere aveti despre acest produs ? Am o masina si pierde ffff mult ulei (segmentii). Cat despre parerile subiective legate de aditiv, pai. Ulei sintetic motor, ulei semisintetic, ulei mineral motor barca, 5w 4 5w 3 5w 5 10w 6 0w 3 0w 40.


Am vrut sa cumpăr ulei Xado prin recomandarea cuiva, dar m am oprit în. Eu m-am gandit ca cu scop de prevenire sa fac motorului si cutiei un tratament XADO. Dar gelul l-am adus din ungaria fiindca acolo se gaseste . NU SE ADAUGA LA FIECARE SCHIMB DE ULEI!


Cea mai variata gama de produse Xado la eMAG, la preturi avantajoase si cu extra beneficii: deschiderea coletului la livrare, plata in rate, retur simplu si rapid. A incercat cineva revitalizantul de motor Xado ? Daca cauti pe net o sa gasesti pareri de toate feluri. Xado AtomEx Multi Cleaner (Diesel). Pentru motor, recomand XADO. Din cine l-a mai folosit, nu mi s-a plins nimeni.


Asa ca dau si eu mai departe. Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de . Xado TURBO es nuestro aditivo antifricción que reduce la fricción en hasta veces. XADO Chemical Group 5041.


Tratament Motor, Xado Stage Maximum AMC Diesel Truck, 950ml. Are careva idee care-i treaba cu tehnologia asta? Ma intorceam azi de la servici prin centru si un tip mi-a intins un . Lipsesc: pareri Parerea utilizatorilor Metabond.


Pe CB Mania poti cumpara Gel revitalizant Xado EX 1pentru cutii de viteze manuale la cel mai mic pret. Pareri pro si contra folosirii aditivilor si. Intra pe site pentru detaliile complete ale produsului. Eu am folosit de curand un ulei concentrat Xado se numeste.


Diferenta se cunoaste cam dupa mi dar pot spune ca e super uite si un link de . Il potenziale della rivitalizzazione ha cambiato il concetto moderno della. Quick am pus un aditiv Xado stage 1. La mine exista un fluierat cu cutia pe liber si in . E o părere pur personală, chiar dacă fără bază științifică, altfel destul . Thread-Ce-ulei-sa-folosim? Apropo nenea kinky eu as renunta la Motul 300V dupa. Lui Vlad ii place sa faca experimente pe parerile mecanicilor, treaba lui.


Le migliori marche Nella lista seguente troverai diverse varianti di xado e recensioni lasciate dalle persone che lo hanno acquistato. Nel caso dello xado sopracitato è difficile dare pareri basandosi sul contenuto della msds, vista la fumosità della scheda e al limite si potrebbe . Salut , Am in constructie o varianta home-made de Super Fuel Max , folosind seturi de magneti foarte puternici din HDD stricate. Il prodotto è lo xado stage maximum trattamento metalceramico. Bisognerebbe farlo provare a chi ha un motore che consuma olio . Poate spune cineva o parere din experienta (probate amandoua), nu din.


Am schimbat buji am curatat EGR si am pus un tratament de la xado pentru injectoare. S-a rezolvat 1 acum merge f bine nu mai trepideaza . Si ca o parere personala este ca nici un ulei avut dupa cel din fabrica . Alfa Romeo 1Brera: Rivitalizzanti Xado. AS 440Sdin seria Uleiuri grupa Transmiterea puterii la . E K tector din seria Uleiuri grupa Toate la. Dupa cum am mentionat si in video, este foarte important sa se respecte.


Scrie o părere Semnalaţi date incorecteAceasta e firma mea. Fii primul care scrie o părere despre Eneria SRL! De Castrol special pt timpi la amestec si tot castrol pt transmisie la czma ce parere aveti ,sunt si accesibile la pret . Data Registrazione: Messaggi: 5. Leadermar hai fatto bonifico o paypal?


Sul forum puoi leggere le opinioni di vari utenti che descrivono la lora . Super Fast Download eneos sustina 0wpareri video HD HD. Olej 5WCTest Zimna -30°C Xado 5W3 Wolver 5W3 Millers 5W3 Eneos .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare