luni, 26 septembrie 2016

Filtru epurator bmw e90

Filtru epurator bmw e90

Filtru epurator BMW Seria Ede vânzare. Filtrul epurator se mai numeste si epurator de gaze sau filtrul gazelor recirculate. Oferte pentru filtru epurator bmw ela preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără filtru epurator bmw ede la unul din magazinele noastre.


Filtru epurator bmw e90

Cumpara filtru epurator bmw online pe eMAG. Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare rapida, plata in . Acest epurator de gaze se potriveste la bmw bmw e4 bmw e6 bmw e6 bmw e8 bmw e8 bmw e, bmw e91. FILTRU Separator Epurator gaze pcv chiuloasa BMW eeexxe87. Ultima data cand i-am schimbat filtrul epurator a fost la 108. My BMW suffered from sudden strong white smoke after leaving it over the weekend from a long journey.


FILTRU EPURATOR GAZE PENTRU BMW MOTOARE DIESEL. Comanda online de la XoXauto la super pret super piese auto. Spre rusinea mea, auzisem, dar nu stiam nimic concret de filtrul epurator.


Filtru epurator bmw e90

Masina are deja 80k km, si nu l-am schimbat niciodata. KW si puteti face comenzi online de piese de . E posibl sa fi folosit denumirea de filtru epurator. Pentru urmatoarele modele cu motor 2. Poti plati in rate fara dobanda la sediile noastre sau online cu cardul.


Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2. E8 E8 E8 F2 F2 BMW Serie 2: F2 F2 BMW Serie 3: E, E, E,. Are in schimb si el probleme cu filtrul epurator si sistemul turbo. Va intreb masina are filtru epurator ? Am descoperit ca îmi arunca ulei în turbina apoi în intercooler pe la filtrul epurator gaze care se pare ca nu are pasla aia care filtrează . Utilizat in urmatoarele modele: E318d SEDAN, M47N, (EU71) E318d SEDAN, M47N, RHD (EU72) E318d TOURING, M47N, (EL71) E318d . Este un bmw 335d cu motor 3000cmc biturbo de 286cp de fabrica cu. Vind bmw 320d e1cp fl, trepte euroinscris, ofer fiscal pe loc, folie geamuri omologata, schimbat fulie arbore, filtru epurator , flanse . - of 37- BMW XSERIES EEEEELCI TURBO CHARGER. BMW Series E320d LCI TURBO Turbocharger ACTUATOR . Vand BMW Seria e, 2. L 177Cp Revizie efectuata acum 3000km.


Filtre si ulei schimbate, filtru epurator schimbat,. Denumită de mulți cea mai sportivă limuzină a anilor 200 BMW Seria 5. Am avut aceeasi problema cu e90. Piese pentru autoturisme, utilitare mici și mari, accesorii și uleiuri/aditivi acum din webshop-ul Bardi Auto!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare