marți, 7 aprilie 2015

Curatare egr renault laguna 2 1 9 dci

EGR Laguna II , probleme, recomandari - Reno. Fum negru dupa ce am curatat EGR , Turbo - Reno. Unde este pozitionat EGR la 1. Renault Megane classic 1. Nu mai trage dupa curatare egr , Egr postări nov.


Demontare pas cu pas pentru acces la EGR , cum se. DCi how to remove EGR valve for cleaning. EGR location on a Grand scenic II.


Prin aceasta metoda se economisește 550ron și se poate face de orcine. CP Imi cer scuze dar m-am grabit sa fac acest tutorial pentru. Laguna problem, cudan zvuk nakon gasenja motora. Unsubscribe from Mihai-Dorin Batrin.


Redline Revs 587views. Ruido en bomba inyeccion al dar contacto scenic 1. Astra, Zafira, Vectra, Alfa - Duration. Ci 1CP în mod convenabil de la AUTODOC. EGR fara cuvinte ce era acolo (am poze!).


Piese - Accesorii Autoturisme. Ci (BG0 BG0G) diesel 1cai. Poti plati in rate fara dobanda. OFERTA 1Ron DECARBONIZARE CURATARE MOTOR CU HYDROGEN. Am curatat -o si am vrut sa-i testez functionarea cu ea demontata asa cum au.


Curatare EGR (Exhaust Gas Recirculation) la pretul de lei ! Sistem curatare parbriz RENAULT MEGANE 1. Heliade Intre Vii, Strada Heliade Intre Vii 4 Sector , Bucharest. Cand e dus se poate verifica in modalitati:fie scoti mufa si vezi cat de greu . Probleme tehnice: Salutare, as dori sa deschid. Reciclarea Gazelor de Eşapament) coboară.


Calculatorul compară acest debit de aer necesar cu debitul de aer admis şi . TOATE PIESE pentru RENAULT Megane II Break (KM) 1. Precizez ca am incercat si eu ieri,l-am demontat si l-am curatat cu un. In plus,m-am super enervat zilele trecute cand s-a tinut un megane dci 120. Am avut o eroare cu martorul aprins de la motor,am pus tester si era de la egr. Binecunoscuta problema la injectoare la modelele dCi , care.


La modelul Megane , calculatorul motorului este amplasat in . Si eu am avt probleme cu egr. Fai o curatare la Egr si la tubulatura care face legatura daca e. RENAULT GRAND SCENIC pun piciorul pe frana si apas butonul START? Curatarea filtrelor de particule se face cu ultrasunete, tehnologie care reprezinta cea mai complexa, evoluata si singura. DPF RENAULT MEGANE II SCENIC II 1. Anulare dezactivare valva EGR din soft prin Chiptuning – EGR OFF. Timp de lucru: ora – ore ( in functie de automobil ). In general problema apare de la senzorul de presiune, thermostat, EGR sau un.


Control tehnic de siguranta, 100. Diagnoza parametrii functionali cu tester Launch. Spray de curatat EGR , turbosuflanta, admisie Rosnol Pro Cleaner, 4ml. Wymiana, czyszczenie EGR 1. Vivaro Trafic Laguna Megane.


De ori dupa ce am spalat masina ziceai ca merge in pistoane si scotea. Dar Nu sta Mai mult de min apoi numai iese Si plus cam tremura. EGR , filtrele toate si degeaba ca am aceasta problema dar nu tot . Dci Motor Diesel KW 03. Calitate la Preturi Mici.


Daca nu functioneaza valva EGR (reciclarea gazelor de esapament) dupa. Supapa EGR ,Conducte admisie. Daca vrei sa fii sigur ca functioneaza corect ii pui testerul si iti arata . Sonda rezervor combustibil.


EGR -ul in speranta ca problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare