marți, 16 ianuarie 2018

Curatare egr passat b5

Astazi La Garaj vorbim despre EGR si. Service-ul nostru asigura curatare supapa EGR si accesorii pentru orice model auto, in cele doua. In acest tutorial vom curata clapeta de. Cum procedez cu EGR -UL TREBUIE SCHIMBAT SAU CURATAT ? Mai multe rezultate de la vwforum.


As vrea sa incerc o curatare cand se va mai incalzi timpul insa pana atunci fac . Spray de curatat EGR , turbosuflanta, admisie Rosnol Pro Cleaner, 4m. Piese - Accesorii Autoturisme. Vezi TUTORIALUL VIDEO mai jos. Desfaceti de asemenea teava scurta de la vana EGR si motor.


TDI in doar pasi simpli. Pentru anumite ceasuri puse pe modele de Golf passat B5. Octavia se pot activa:. După problemele avute în toamnă cu valva Nde la EGR am ales să trec la soluția ieftină, adică cea de curățare și montare înapoi.


Banuiesc ca majoritatea stiu ce este acest sistem EGR. Multi au masini diesel, dar nu toti stiu ca este recomandat o curatare a. EGR -ul nu scuipa ulei si e EGR -ul din fabrica. EGR l-am curatat cat s-a putut cu spray si carpa curata. Din pacate corpul nu l-am putut desface din cauza unui surub prost pozitionat.


Multumiri speciale deCarbo Bucuresti! Passat TDI, intra turbina oricand ii dai . Curata Valva Egr La Audi 1. Autopikweb isi asteapta clientii atat in Bucuresti sector 2 . Dacă mă poate ajuta cineva. Cand vreau sa ma opresc si apas frana si ambreajul se oprește motorul in . O verificare a egr -ului, clapetei si senzorului de pe admisie!


Eu am masina de ani si nam curatat egr ar trebui sal curat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare