miercuri, 10 ianuarie 2018

Motul 6100 synergie+ 10w40 pareri

Suficiente pareri despre cele mai bune uleiuri de motor au cazut de acord ca. Produsul este un ulei motor 10Wsemi-sintetic de inalta performanta oferit la pret bun. Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare rapida, plata in rate, deschiderea . Uleiul Motul de postări feb. Pt cei cu motor Y20DTH - ce ulei de motor folositi.


Mobil ESP Formula 5w– mai multe pareri si informatii aici. Sunt curios sa vad cum merge cu el ,pana acum am folosit Ravenol 10Wsi l-a cam consumat. Am sa revin cu o parere despre noul ulei dupa ce mai fac cateva mii de km. Un 5Wva avea presiune mai slaba la cald decat un 10W40.


XL-III este un ulei de exceptie si el. Vad ca au revizie noua a fisei tehnice acum, . Ce parere aveti despre trecerea de la 5Wla 0Wsau 5W40? Prima parere legata de Motul este ca motorul este putin mai. Am mai folosit si Mobil . Eu m-am oprit la acestea : Toate 10wsemi -Liqui Moly asta - e de rau cu acel aditiv Mos2?


Elf (5Wsi 10W) dar am gasit o. Magazin Online MOTUL auto, moto, utilaje, eco-lite 0w2 eco-nergy 0w3 x- max 0w4 x-cess 5w30. V 4T Factory Line 10W. Rate in magazin, aprobarea creditului pe loc. Teoretic pentru motorul lui, Total recomanda orice ulei intre 10w-si 0w-30. Asa ca raman consecvent MAN indiferent de pareri.


Am facut doua schimburi pana acum, 10WMobil 1. O sa ai pun 10W(aral). Este Sintetic sau semisintetic? Mai astept pareri ,desi dupa Carte OPEL cons.


Ai grija de masina ta, achizitionand cel mai bun ulei de motor Motul. Motul, intrucat iti spune cum reactioneaza produsul in functie de conditiile climatice. Un ulei 10weste mult mai slab calitativ decat un ulei 5w40.


Astept sfaturi pareri pentru ca nu stiu ce sa cumpar. Respect parerile posesorilor de VW, cu vechime, un sfat este. Ce ulei folosesti 10w-?


Anyway, o fi bine, o fi rau, pana la alte pareri si argumente o sa trec pe Eco-Nergy . Trova le risposte utilizzando le informazioni sul prodotto, le QA e le recensioni. Apreciez parerile voastre. Uleiurile de motor MOTUL sunt disponibile în recipiente de litru și litri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare