luni, 21 septembrie 2015

Lista coduri eroare vw passat

Lista coduri eroare vw passat

MIL Switching Conditions A=MIL Triggered on first occurrence B=MIL. Volkswagen Passat BVCDS Info. Mai jos puteți găsi lista codurilor de diagnoză OBD2. Coduri diagnoză eroare OBD(OBDII).


Pagini similare Traducerea acestei pagini Erori specifice producatorului (P1xxx). Radacina convingerilor inseamna. La sfarsitul listei apare 0- sfarsit lista.


Aceste coduri sunt utile pentru a face o diagnosticare rapidă şi corectă a problemei. TDi Forum postări aug. Help - coduri eroare VAG-COM - Motoare pe benzina de postări iun. Mai multe rezultate de la vwforum.


Provocare - ce declanseaza eroarea sonda lambda daca nu este sonda. Mi-am facut in aceasta seara o scanare de erori la masina. Etichetă: coduri eroare vag.


Simptome posibile MIL On Putere redusă Cauze posibile Senzor de presiune de combustibil defect. Xo9KUGl3Fk ▶ 2:nov. Acum poti afla erorile masinii, inclusiv ce inseamna eroarea Check Engine doar cu telefonul mobil.


TDi cu multiple erori printre care si dpf. Pentru cele coduri de eroare , la din ele am oferit solutii software pentru . Acest cod de eroare se refera la problema circuitului electric al senzorului barometric a presiunii. Când acesta detectează un anumit defect martorul Check Engine se aprinde, iar computerul de bord memorează un cod de eroare. Dacă este setat alt DTC, consultaţi Listă Cod de eroare (DTC) - Vehicul pentru diagnostice . MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT : Pentru.


Oferte pentru stergere coduri eroare ford la preţuri imbatabile doar pe. Testari erori auto rapide. Passat B B B Jetta , Golf Touareg, Tiguan, Passat CC. Mai exact, motoarele cu codurile BKP, BM și BMR.


Cumpara Cititor coduri auto pentru diagnoza KW8de la eMAG! Păi, dacă ar fi asta codurile mele de eroare , ar trebui să dau foc mașinii. Z18XE, etc) se pot totusi citi codurile de eroare stocate de ECU fara. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri , beculetul ramine aprins si . In urma cu ceva vreme mi se oprea in mers, am facut testul agrafa si mi-a aparut eroare 35. Am inlocuit YAC (achizitionat nou), am tinut contact . Am salvat eroarea si am cautat sa vad dak au o lista de erori mai detaliata sa vad despre ce este vorba,dar nu am.


BEC Canbus fara eroare , pozitie, numar. Car: VW Passat CC Location:. Complete List of ODB-II Trouble Codes. Passat dintr-un interval de fabricație limitat, există posibilitatea ca din cauza unei erori de montaj, unitatea. Iata cum puteti citi codurile de eroare sau cum faceti testul pedalei zis si.


Lista coduri eroare vw passat

Toate codurile de eroare pentru modelul Opel Astra H si Opel Zafira in. VCDS is a Registered Trademark of Ross-Tech, LLC. VW Golf Bora, Passat , Skoda Octavia Polo, etc. Nu poti schimba placutele de frana la Passat fiindca nu poti desface etrierii electrohidraulici sau vrei. R: Exista o lista cu toate masinile pentru care aparatul poate efectua diagnoza.


Dragos on Kia Sportage 2. Am un golf îmi da o eroare in bord. Introdu cod de activare . Get description of option codes for VAG vehicles. Cumnatul meu are un passat bsi cand il accelereaza mai puternic ii moare motorul apoi dupa. O interfata de diagnoza pt VW are orice detinator aproape, avand in vedere ca sint asa ieftine.


Abia apoi vii pe forumuri cu codurile de eroare. Nu mai induceti lumea in eroare. Am vazut cateva demontate cu procesoarele la vedere,care nu aveau codurile celor originale,in plus vin fara soft. Proceduri VAG COM Passat B6.


Anularea diagnosticarii “ eroare bec ars” pentru semnalizare. De obicei, problemele sunt minore, dar asta nu . Eroare semnalata: - pierdere de putere. TDI timp de peste o saptamana.


La Skoda Octavia facelift (deci masina din grupul Vag) eroarea este de max 0. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu (scuzati cacofonia) codurile de la. A mai intampinat cineva aceasta problema si aceasta eroare ? Pune-o pe tester, vino cu codurile de eroare si abea dupa aceea ne. Cookie policy on the main page or the link below. Not all of the codes apply .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare